سرم روزانه درخت چای بادی شاپ

آماده ارسال
بازگشت
آماده ارسال
این محصول موجود و آماده ارسال می باشد.

455,000 265,000 تومان
%42

بازخورد درباره این کالا
محصولات مشابه
%73 فروش عمده ژل مرطوب کننده پوست چرب و مختلط دراماتیکالی کلینیک حجم 125 مل
فروش عمده ژل مرطوب کننده پوست چرب و مختلط دراماتیکالی کلینیک حجم 125 مل
1,650,000 453,000 تومان
%73
%83 فروش ویژه فوم شستشو صورت استی لادر 125 میل Estee Lauder nutritious super pomegranate
فروش ویژه فوم شستشو صورت استی لادر 125 میل Estee Lauder nutritious super pomegranate
4,657,000 789,000 تومان
%83
%69 لوسیون مرطوب کننده و آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک حجم 125 مل
لوسیون مرطوب کننده و آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک حجم 125 مل
1,453,000 455,000 تومان
%69
%47 ضد آفتاب نورا اکتی پور حجم 30 میل
ضد آفتاب نورا اکتی پور حجم 30 میل
450,000 237,000 تومان
%47
فروش ویژه
سرم روزانه درخت چای بادی شاپ
سرم روزانه درخت چای بادی شاپ
موجود

455,000 265,000 تومان
%42

نقد و بررسی تخصصی سرم روزانه درخت چای بادی شاپ

  • ویژگی های سرم تی تری بادی شاپ:
  • کنترل ترشح چربی پوست
  • ضد جوش
  • کاهش التهاب و قرمزی جوش ها
  • آنتی باکتریال
  • مات کننده
  • کاهش اسکار آکنه
  • شفاف کننده
  • مناسب برای پوست های چرب و مستعد آکنه
  • بافت سبک
  • جذب سریع
  • سرشار از روغن درخت چای
  • وگان
  • فاقد تست حیوانی
  • تست شده توسط متخصصان پوست

سرم روغن درخت چای بادی شاپ : سرم روزانه بادی شاپ فرمولاسیون خاص و منحصر به فردی دارد و با تمام ضد جوش ها متفاوت است. سرم ضد جوش تی تری بادی شاپ سرشار از روغن درخت چای کاملا طبیعی است که دارای خواص آنتی باکتریال و سم زدا می باشد.

این سرم سبک و زود جذب، در مدت زمان کوتاهی التهاب و قرمزی جوش ها را کاهش می دهد و سبب سالم تر به نظر رسیدن پوست شما می شود. سرم روزانه تی تری بادی شاپ با ترکیبات موثر خود، سبب تنظیم ترشح چربی پوست شده و با سالم و مات کردن پوست شما، اعتماد به نفستان را افزایش می دهد.

سرم روزانه تی تری بادی شاپ علاوه بر کنترل ترشح چربی و کاهش جوش ها، حتی در کاهش لک جای جوش نیز موثر است و به یکدست تر شدن پوست کمک می کند.

 

سرم ضد جوش درخت چای بادی شاپ محصولی بی‌نظیر برای درمان مشکلات پوست چرب و مستعد آکنه است. روغن درخت چای یا تی تری همواره برگ برنده‌ای در روتین پوست مختلط، چرب و مستعد جوش است و کمپانی Body Shop از این ماده در محصولات مختلفی مثل شوینده، روغن پوست، تونر و کرم‌های خود استفاده کرده است.

بادی شاپ در زمینه تهیه روغن درخت چای این توضیحات را ارائه می‌دهد: “روغن تی تری ما همواره در کنیا تهیه می‌شود. ما با تعدادی از کشاورزان مستقل همکاری می‌کنیم که برگ‌ها را ظرف ۱۲ ساعت پس از برداشت بخارپز می‌کنند تا مطمئن شویم که خالص‌ترین و قوی‌ترین ترکیب را وارد محصولات خود می‌کنیم. روغن حاصل از حدود ۱۵۰۰۰ برگ درخت چای وارد هر بطری ۲۰ میلی‌لیتری روغن درخت چای می‌شود. ما مفتخریم که مواد اولیه با بالاترین کیفیت را تهیه می‌کنیم و در عین حال مطمئن می‌شویم که این فرایند تأثیر مثبتی بر مردم و کره زمین دارند.”

عصاره درخت چای به‌کاررفته در سرم روزانه تی تری بادی شاپ با تنظیم چربی پوست و به‌واسطه خاصیت آنتی‌باکتریال و ضدالتهاب از ایجاد جوش جدید جلوگیری خواهد کرد. این سرم ضد جوش و ضد لک، بسیار سبک و زود جذب است و با کاهش التهاب و قرمزی جوش ها در کنار مات کردن پوست، اعتماد به نفس از دست رفته را به شما باز میگرداند. سرم ضد جوش درخت چای بادی شاپ بافتی سبک و جذب سریع دارد. این محصول حاوی ترکیبات ملایم بوده و برای استفاده روزانه کاملاً مناسب است. این سرم جذاب اینجاست تا با لک و تیرگی‌های ناشی از جوش نیز مبارزه کند و به‌مرورزمان پوست لطیف و درخشانی به شما هدیه می‌دهد.

تفاوت سرم تی تری بادی شاپ با روغن تی تری بادی شاپ
سرم درخت چای بادی شاپ مناسب استفاده روزانه است و می‌توانید از آن برای کل نواحی صورت به جز اطراف چشم استفاده کنید. اما روغن تی تری بادی شاپ فقط باید روی جوش استفاده شود تا سریعاً جوش و آکنه را خشک کند و التهاب آن را از بین ببرد. همچنین بافت سرم باتوجه‌به اینکه در کل نقاط صورت استفاده می‌شود، سبک‌تر و رقیق‌تر از روغن است.

ترکیبات
Water, Alcohol Denat., Propanediol, PPG-26-Buteth-26, Phenoxyethanol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil/Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Caprylyl Glycol, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Salicylic Acid, Xanthan Gum, Calophyllum Inophyllum Seed Oil, Disodium EDTA, Medicago Sativa Extract/Medicago Sativa (Alfalfa) Extract, Potassium Hydroxide, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Limonene, Sodium Hyaluronate, Citral, T-Butyl Alcohol, Sodium Benzoate, Citronellol, Leptospermum Petersonii Oil, Tocopherol.

نظر مصرف‌کنندگان
من مدت کوتاهی است که از این محلول استفاده می‌کنم. به‌طورکلی از آن راضی هستم و بعد از استفاده از آن احساس خوبی دارم. هیچ‌گونه حس چربی و سنگینی با مصرف این سرم روی پوستم حس نمی‌کنم.
محصولی شگفت‌انگیز! این سرم خیلی در درمان جوش به من کمک کرده!
بهترین سرم پوست چرب اینجاست! برای پوست شما جادو می‌کند و آن را فوق‌العاده مرطوب و نرم می‌کند.

روش مصرف سرم روزانه درخت چای بادی شاپ:

با استفاده از ژل شستشوی صورت تی تری بادی شاپ یا فوم شست و شو چای TEA TREE بادی شاپ پوست خود را کاملا شستشو دهید و با ملایمت خشک کنید. سپس تونر تی تری بادی شاپ را با استفاده از پد آرایشی به پوست بزنید. صبح و شب 2 الی 3 قطره از سرم روزانه بادی شاپ را به سر انگشتان زده و روی پوست ماساژ دهید.

ادامه مطلب

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرم روزانه درخت چای بادی شاپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش ها

برای ثبت پرسش ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.