لوازم آرایشی اورجینال از کجا بخرم ؟

لوازم آرایشی اورجینال از کجا بخرم ؟

با توجه به اشباع بازار از اجناس فیک آرایشی ، سوالی که شاید خیلی از خانم های اهل مد و زیبایی اورجینال پسند داشته باشند، این است که چطور تشخیص دهم محصولی که خریداری می کنم لوازم آرایشی اورجینال است یا خیر؟

از آن جایی که بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید محصولات آرایشی فیک مشابه برندهای اورجینال با نهایت دقت و شباهت کرده اند ، ممکن است به نظرتان تشخیص آن سخت باشد. اما دانستن یک سری نکات طلایی ، می تواند به شما کمک کند تا بتوانید راحت تر لوازم آرایشی اورجینال را از فیک تشخیص دهید و آن را خریداری کنید.

لوازم آرایشی اورجینال از کجا بخرم ؟
لوازم آرایشی اورجینال از کجا بخرم ؟

پکیج و بسته بندی بهترین راه تشخیص لوازم آرایشی اورجینال از فیک :

وقتی می خواهید لوازم آرایشی بهداشتی خریداری کنید ، حتما به بسته بندی آن دقت کنید. قبل از خرید ، محصول موردنظرتان را از سایت اصلی برند بررسی کنید و با مقایسه دقیق ظاهر ، پکیج و بسته بندی، نوشته های درج شده روی محصول ، سایز فونت نوشته ها ، رنگ و … می توانید متوجه اصل یا فیک بودن آن بشوید. جنس پوکه محصولات اورجینال اصولا از بهترین متریال ساخته شده است ، در حالیکه محصولات کپی و فیک دارای پوکه های بی کیفیت و از متریال نامرغوب تولید شده اند. این نکته را هم در نظر داشته باشید تا راحت تر بتوانید از اصل بودن محصول ، اطمینان حاصل کنید.

با توجه به بو ، غلظت و رنگ محصول ، به کیفیت آن پی ببرید!

یک لوازم آرایش مرغوب ، به هیچ عنوان بوی زننده و نامطبوع ندارد. به عنوان مثال یک ریمل اصل ، باید یک رایحه مطبوع داشته باشد. مگر این که تاریخ انقضای آن به پایان رسیده باشد. هم چنین با توجه به بافت و غلظت یک لوازم آرایشی به خصوص کرم های آرایشی ، می توانید به اورجینال یا فیک بودن آن پی ببرید. یک کرم پودر اورجینال به هیچ عنوان بافت های جدا از هم و غلظت نامناسب ندارد تا ایجاد ماسیدگی یا خشکی کند که این موضوع نیز به راحتی قابل تشخیص است. هم چنین با مقایسه شفافیت و زیبایی رنگ محصول از جمله انواع رژ لب از سایت اصلی با محصولی که می خواهید خریداری کنید ، اصل بودن آن را تشخیص خواهید داد. یک محصول اورجینال پس از گدشت چند ساعت نباید تغییر رنگ دهد.

قیمت محصول آرایشی را در نظر بگیرید.

لوازم آرایشی اورجینال محدوده قیمت مشخصی دارند و با توجه به قیمت می توانید از اصل بودن آن تا حدودی اطمینان حاصل کنید. در واقع قیمت ها نباید با نمونه آن در سایت برند اصلی تفاوت چشم گیری داشته باشد. پس قیمت را در سایت اصلی پیدا کنید و اگر قیمت محصولی که خواستید خریداری کنید خیلی پایین تر بود ، حتما به اصل بودن آن شک کنید! البته شاید در برخی مواقع جنس فیک را با قیمت اورجینال به فروش برسانند که برای تشخیص حتما موارد ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید.

لوازم آرایشی اورجینال
لوازم آرایشی اورجینال

فروشگاه های معتبر را برای خرید انتخاب کنید!

در نهایت با خرید از یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد ، تمام دغدغه و نگرانی شما که به دنبال محصول آرایشی اصل هستید ، برطرف خواهد شد. یک مرکز خرید لوازم آرایشی که سابقه و تجربه کاری بالایی دارد و مشتریان زیادی را جذب خود کرده است ، به هیچ عنوان اعتبار خود را زیر سوال نمی برد و با صداقت با مشتریان برخورد می کند.

پخش عمده بازرگانی داهاتو ، یکی از معتبرترین مراکز خرید لوازم آرایشی اورجینال در بازار ایران  است که با اعتماد به آن می توانید یک خرید مطمئن و عالی داشته باشید. در فروشگاه بازرگانی داهاتو ، صداقت حرف اول را می زند و مشتری آگاهانه خرید خود را انجام می دهد. چرا که اگر محصولی اورجینال نباشد، مشتری در جریان قرار می گیرد تا با اطمینان خاطر و به انتخاب خود محصول مورد نظر را خریداری کند. در داهاتو ، امکان خرید آنلاین نیز برای مشتریان فراهم است. در وب سایت ارایشی گناوه   نیز محصولات آرایشی بهداشتی اورجینال  و های کپی درجه یک تفکیک شده اند که این امر خرید هوشمندانه را برای مشتریان امکان پذیر می کند.

لینک مرتبط :