ژل معجزه

ژل معجزه یکی از پر فروشترین محصولات مراقبتی پوست بشمار میاید که کارارییی عالی در پاکسازی و لایه برداری و سفید کنندگی فوری پوست دارد بطوریکه در چند ثانیه صورت را پاکسازی و لایه برداری کیند و در چند روز پوست را سفید و روشن میکند محمولا محصولات برند و پر فروش توسط افراد سود جو خیلی زود کپی یا فیک (تقلبی ) ان وارد بازار میشود در این پست میخوایم راههای شناسایی وو تشخیص ژل معجزه ی اصل را بشما عزیزان ارایه دهیم

 

  1. ژل معجزه اصلی در کمتر از ۱۰ ثانیه لایه برداری میکنند که نمونه ی فیک ان اصلا لایه برداری نمیکنه
  2. ژل  اصلی روی دربش پلمپ نداره که این امر باعث میشه که ژل دیرتر منقضی بشه
  3. بارکد ژل سفید کننده معجزه اصلی با ۶۹ شروع میشه
  4. حجم ژل فوری معجزه ی اصلی ۱۰۰ گرم هست ولی نمونه ی تقلبی ان ۱۲۰ گرم
  5. ژل اصلی سر ان دورانی باز میشه
  6. ژل معجزه ایچون بیوتی که برند معروف و عالی از ژل معجزه را ارایه داده در بازار فیک نداره

برای خرید ژل معجزه ی اصلی روی متن کلیک کنید 

 

ژل لایه بردار ایچون بیوتی AICHUN BEAUTY از لایه بردار های قدرتمند و مارک اصلی در بازار بهداشتی آرایشی می باشد که این محصول منحصر به فرد جایگاه به ویژه و قدرتمندی درخصوص زیبایی صورت و رفع عیوب پوست در میان سایر محصولات محافظ پوست پیدا کرده است ، این محصول مارک اصلی بوده و با تضمین و گارانتی اصل بودن و اورجینال بودن به فروش می رسد  و دارای گارانتی مرجوع می باشد که در صورت عدم رضایت مشتریان عزیز میتوانند کالا را به ما مرجوع و هزینه پرداختی را مجدد بازدریافت نمایند .ژل لایه بردار آیچون بیوتی AICHUN BEAUTY را با قیمت مناسب و کاملا اورجینال از ارایشی گناوه خریدرای کنید.

ژل معجزه اصل

ژل معجزه

ژل لایه بردار آیچون بیوتی AICHUN BEAUTY  پر از عصاره های گیاهی ، سفید کننده پوست و ویتامین و یک مرطوب کننده و آبرسان خیلی خوب برای پوست صورت می باشد. ژل و لایه بردار ایچون بیوتی AICHUN BEAUTY می تواند پوست شما را مرطوب نگه دارد. و به طور موثر منافذ پوست را پاک کند و باقیمانده ی آرایش را از بین ببرد. به این ترتیب پوست پیر را جوان و قابلیت ارتجاعی پوست را بالا می برد و یک پوست شفاف و سفید را به شما هدیه می دهد.

ویژگی های اصلی:

  • برند ایچون بیوتی
  • -شوینده صورت
  • -رفع آلودگی های پوست
  • -از بین برنده چربی مازاد پوست
  • -حاوی ذرات لایه بردار
  • -حاوی اکلیپتوس
  • -ضدآکنه
  • -حاوی زینک ترمیم کننده ی لک ها و نواقص پوستی
  • -لایه بردار
  • -پاکسازی سلول های مرده پوست

 

برای چه افرادی مناسب است :

ژل و لایه بردار ایچون بیوتی AICHUN BEAUTY مناسب افرادی است که دارای پوست چرب هستند.

چه تاثیری دارد:

ژل و لایه بردار ایچون بیوتی AICHUN BEAUTY  محصولی بسیار کاربردی و با کیفیت می باشد. شما با استفاده ژل لایه بردار و پاکسازی ت(آیچون بیوتی )  شوینده، ماسک و یک لایه بردار را همراه خود خواهید داشت که علاوه بر حمل بالا و کیفیت مناسب از نظر اقتصادی کاملا به صرفه می باشد.

ژل معجزه اصل

ژل معجزه اصل