ضد آفتاب هیسه اک SPF30 اوریاژ

ضد آفتاب هیسه اک SPF30 اوریاژ مناسب پوست های مختلط تا چرب : فرمولاسیون فلویید ضد آفتاب هیسه اک SPF30 اوریاژ محافظت بالا در برابر UVA و UVB ایجاد می‌کند. این محصول ساختاری سبک، غیر چرب و غیر چسبناک دارد و مناسب پوست‌های مختلط تا چرب است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ضد التهاب و ضد براق بودن آن اشاره نمود. همچنین با کنترل چربی پوست از ایجاد جوش نیز جلوگیری می‌کند.

فلویید ضد آفتاب هیسه اک SPF30 اوریاژ از مواد موثره عصاره شیرین بیان و ویتامین E نیز بهره‌مند است. عصاره شیرین بیان باعث رفع براقی پوست به مدت طولانی می‌شود. همچنین سبوم اضافی پوست را جذب می‌کند و در نتیجه از به وجود آمدن جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند. ویتامین E نیز دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و خنثی‌سازی آثار مخرب رادیکال‌های آزاد و ضد التهاب، ترمیم کننده جای زخم و مرطوب‌کننده است.

مکانیسم عمل ضد آفتاب ها

ضد آفتاب‌ ها به ۲ صورت عمل می‌ کنند. یک نوع آنها مسدود کننده هستند، یعنی لایه نازکی روی پوست تشکیل می ‌دهند که مانع رسیدن اشعه آفتاب به پوست می ‌شود. این نوع از ضد آفتاب ‌ها اثر بسیار خوبی برای محافظت در برابر اشعه ماوراءبنفش A و B دارند ولی ممکن است به علت تغییر رنگ ظاهری که روی پوست ایجاد می ‌کنند، از نظر زیبایی، برای افراد قابل قبول نباشند. اکسید دوزنگ یک نمونه از ضد آفتاب ‌هایی است که به این ترتیب عمل می‌ کنند.

مکانیسم دیگر عملکرد ضد آفتاب ‌ها،‌ مکانیسم جذبی است. در این روش ضد آفتاب، با جذب اشعه ‌های مضر مانع رسیدن آنها به پوست می ‌شود. در اغلب موارد ضد آفتاب ‌های موجود در بازار حاوی ترکیبی از این مواد هستند و با استفاده از هر دو مکانیسم فوق از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می‌ کنند.


ویژگی های فلویید ضد آفتاب هیسه اک SPF30 اوریاژ

ضد آفتاب هیسه‌اک spf 30 دارای ترکیبات موثر ضد آفتاب و ترکیبات دیگری است که کاملاً مناسب پوست چرب است. فرمولاسیون این محصول محافظت بالا در برابر UVA و UVB ایجاد می کند و فاقد اکتوکریلن است. ساختاری غیر چرب و غیرچسبناک دارد.

  • برند Uriage
  • محافظت بالا در برابر UVA و UVB (اشعه ماوراء بنفش خورشید)
  • کاهش ترشح چربی پوست و پیشگیری از انواع جوش
  • مناسب برای پوست های مختلط و چرب
  • ساختار فلویید، غیر چرب و سبک
  • ضد التهاب و ضد براقی پوست
  • مناسب حتی برای آقایان
  • ساختار غیرچرب و سبک
  •  ضدبراقی پوست
  •  پیشگیری از انواع جوش
  • کشور مبدا برند فرانسه
  • شماره مجوز ۱۰۹۱۷۵۷۸۰۱۶۳۶۹۴۰
  • صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

چطور مصرف کنیم

قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب مقدار مناسبی از فلویید ضد آفتاب هیسه اک SPF30 اوریاژ را روی پوست استفاده نمایید.
هر ۲ ساعت یکبار تمدید نمایید.


لطفا دقت کنید

در صورت بروز هر گونه حساسیت، مصرف را قطع کنید.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
در جای خشک و خنک نگهداری شود.


ترکیبات

آب، دی کاپریلیل کربنات، آب چشمه اوریاژ، متیلن بیس- بنزوتریازولیل بوتیل فنول، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، اتیل هگزیل تریازون، نایلون- ۱۲، آلکیل فسفات C20-22، گلیسرین، الکل C20-22، دسیل گلوکوزید، بوتیلن گلیکول، زانتان گام، کلر فنسین، عطر، تریاکونتانول PVP، بنزوئیک اسید، تترا سدیم EDTA، توکوفرول استات، DO-Cymen-5-OL، سدیم هیدروکساید، پروپیلن گلیکول، سیتریک اسید

 

معرفی برند:

از سال ۱۹۹۲، برند اوریاژ به خاطر تخصص درماتولوژیکی شناخته شده بین المللی اش،احتیاجات پوست های حساس را برطرف کرده است. هر محصول روزانه یا دوره ای، رطوبت رسان، ضد چروک یا ترمیم کننده دارای فواید چشمگیر آب معدنی اوریاژ است و با صرف نظر از سن، نیاز پوست را برطرف می کند.اوریاژ یکی از برندهای آرایشی بهداشتی پیشرو در بازار بین المللی است و روزانه هزاران محصول از فرانسه به بیش از ۷۰ کشور در سراسر دنیا فرستاده می شود.خبر خوب اینجاست که هم اکنون در فروشگاه آرایشی گناوه می توانید محصولات این برند را با ضمانت و اطمینان از اصالت آن ها خریداری کنید.