انواع رژلب و نکاتی که هنگام خرید رژلب باید رعایت کنیم | تاریخچه ی رژلب

انواع رژلب و نکاتی که هنگام خرید رژلب باید رعایت کنیم | تاریخچه ی رژلب | ارایشی گناوه (https://arayeshigenaveh.com/)  یکی از معتبر ترین سایت های فروش در ایرن بشمار می رود که لوازم ارایشی و بهداشتی را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در بازار عرضه میکند .

 

برای خرید انواع رژلب مداد لب روی متن کلیک کنید 

 انواع رژلب و نکاتی که هنگام خرید رژلب باید رعایت کنیم :

از بخش‌های مهم صورت که آرایش آن در بین خانم‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است و توجه ویژه‌‌یی به آن می‌شود لب‌ها هستند. خریدن رژلب به دلیل تنوع بالایی که دارد و از آنجایی که با سلامتی در ارتباط است در زمان خرید لوازم آرایش رژلب انتخاب اینکه چه رژلبی با چه برندی مناسب است کمی سخت می‌شود. قدم اول در خرید رژلب انتخاب محصولی است که فاقد سرب باشد هرچند این نوع رژلب‌ها ماندگاری کمتری نسبت به بقیه دارند اما سلامتی مهمتر است. قدم بعدی سعی کنید رژلب‌هایی انتخاب کنید که سالم و اورجینال باشند و از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. یکی از نکات مهم خرید رژلب این است که از رژلب‌های متناسب با پوست خود استفاده کنید تا باعث جذاب‌تر شدن شما شود. استفاده کردن از خط لب باعث ماندگاری رژلب می‌شود سعی کنید قبل استفاده از رژلب کمی لب‌هایتان را چرب کنید.

انواع رژلب و نکاتی که هنگام خرید رژلب باید رعایت کنیم | تاریخچه ی رژلب

تاریخچه رژلب

رژلب که جزو دوست داشتنی‌ترین لوازم آرایشی خانم‌هاست دارای قدمت ۵۰۰۰ ساله است. اما رژلب‌‌های امروزی در حدود ۱۲۵ سال پیش رواج پیدا کردند. نخستین کسانی که از رژلب استفاده می‌کردند زنان سومر باستان بودند. همین‌طور زنان در مصر و روم از زعفران، حنا، لاجورد و عسل برای آرایش لب‌هایشان استفاده می‌کردند.

انواع رژ لب

برای خرید لوازم آرایش رژلب، شناخت انواع رژلب برای خانم‌ها لازم است چون به آن‌ها کمک می‌کند تا در شرایط و موقعیت‌های مختلف رژلب مناسب انتخاب کنند. تفاوت رژلب‌ها در رنگ و اندازه آن‌ها نیست بلکه در بافت و جنس آن‌هاست. انواع رژلب شامل: رژلب جامد، رژلب مایع، لاک لب، رژلب ماژیکی، رژلب پالتی و برق لب است.

رژلب جامد
رژلب جامد جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نوع رژلب است که طرفداران زیادی دارد. این محصول دارای تنوع رنگ بالایی است و به صورت براق، مات و اکلیلی تولید می‌شود. یکی از مشکلات رژلب جامد ماندگاری کم آن است که باید بعد از گذشت چند ساعت تجدید شود.

رژلب مایع
رژلب مایع شکل جدیدتری از رژلب است که همان‌طور که از اسمش پیداست به صورت مایع است که بعد از استفاده حالتی مخملی به لب‌ها می‌دهد و بعد از قرار گرفتن روی لب خشک می‌شود و ماندگاری بالایی هم دارد.
لاک لب
لاک لب جزو جدیدترین نوع رژلب است که به خاطر فرمولاسیون خاص و مواد سازنده آن بسیار مقاوم‌تر از رژهای دیگر است. نکته مهم درباره لاک لب این است که با خوردن یا نوشیدن پاک نمی‌شود و ماندگاری طولانی دارد.

رژلب ماژیکی
خرید لوازم آرایش رژلب باید به یک موارد دیگر توجه کنید. رژلب ماژیکی برای افرادی که لب خشک دارند گزینه مناسبی نیست. این رژها پوشش مناسبی در دراز مدت برای لب‌ها هستند که به آن‌ها آسیبی نمی‌زنند.

رژلب پالتی
این نوع رژ بیشتر در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها کاربرد زیادی دارد. که افراد با ترکیب کردن رنگ‌های مختلف می‌توانند به رنگ مورد نظر خود برسند.

برق لب
برق لب یک نوع از رژلب مایع است که رنگ خاصی ندارد باعث شفاف شدن و براق شدن لب‌ها می‌شود. از خشکی لب‌ها جلوگیری می‌کند و بیشتر در فصل گرما مورد استفاده است. برای دختران جوان هم نمی‌خواهند آرایش لب زیادی داشته باشند گزینه مناسبی است.

 

انواع رژلب و نکاتی که هنگام خرید رژلب باید رعایت کنیم | تاریخچه ی رژلب
انواع رژلب و نکاتی که هنگام خرید رژلب باید رعایت کنیم | تاریخچه ی رژلب

چند نکته مهم خرید لوازم آرایش رژلب

قبل از زدن رژلب از بالم لب یا مرطوب کننده لب استفاده کنید زیرا باعث می‌شود رژ شما ماندگاری بیشتری داشته باشد. برای داشتن ظاهری جذاب‌تر می‌توانید رژلب‌تان را با آرایش چشم و لباس‌تان ست کنید. بهترین مکان برای نگهداری طولانی مدت رژلب یخچال است. برای اینکه لب‌ها خوش فرم‌تر باشند همیشه از خط لب استفاده کنید. پشت دست بهترین قسمت بدن برای تست کردن و خرید لوازم آرایش رژلب می‌باشد از تست کردن رژلب بر روی لب‌تان به شدت پرهیز کنید. نکته آخر هزینه‌یی که برای خرید رژلب در نظر دارید اگر دنبال رژلبی برای مصرف روزانه هستید سراغ محصولات با ماندگاری بالا نروید چون این محصولات به خاطر رنگدانه‌هایی که دارند نسبت به بقیه گران‌تر هستند و برای مصرف روزانه مناسب نیستند.

خرید لوازم آرایش رژلب

با شناخت انواع رژلب و ماندگاری و حالتی که ایجاد می‌کنند و با توجه به نیازتان می‌توانید رژلب مناسب خود را با قیمت مناسب از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنید. با خرید آنلاین گاهی می‌توانید از تخفیف‌های ویژه برخی فروشگاه‌های اینترنتی هم برخوردار شوید. سعی کنید از برندهای غیراصل که از مواد بی‌کیفیت و ناخالص که باعث آسیب جدی به لب‌ها می‌شود استفاده نکنید. از برندهای اصل و معتبر و که تاریخ تولید و انقضا مشخصی دارند خرید کنید.